Min häst är gallen

2012-07-23 / 10:49:00
Jag och min familj äger ett hus en bit ovanför huset vi bor i, och där har vi stängt åt hästen så den kan gå runt huset. igår satt jag och en kompis och åt knäckebröd och vi hade gett resten till hästen men då när hästen har ätit upp så kommer den till oss och vi bara nej nej blixtra gå här ifrån men hon gick inte så vi tänkte vi går in så går hon väl men då kliver hon upp först på ett stor sten som sitterfast i marken och vi tänkte det är väl ok men DÅ kliver hon upp på det första trä trapp steget och vi bara nej nej nej nej nej så tillslut gick hon men inget gick sönder sån tur va??
/chandraleka
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!