jag själv

2010-11-06 / 15:44:09

mina hoby är att kletra, bada,vara med djur och tahand om bebisar.mina favorit reter är kött och ris,fish and chips,gris föter.favorit ferj siris,lila, 

/chandraleka
Kommentarer!
Kusin Ida säger:

Hej vännen! Vad roligt att du har skaffat en blogg. Då kan jag ju hålla koll på vad du gör om dagarna. Vi hinner ju inte träffas så mycket. Saknar dig. Vi måste försöka hitta på något snart. Det är ju snart is på sjön och då måste du komma och åka skriskor med mig. På måndag åker jag och stefan till Thailand i två veckor. Men efter det måste vi ses! Kram

Kommenterat - 2010-11-06 / 19:16:03
chandraleka säger:

hej ida jag ska åka shidor snart.ska du ta med iris til tajland????

Kommenterat - 2010-11-07 / 15:18:40
chandraleka2000 säger:

enu en jobig veka har varit hästarna rymde i gor):

Kommenterat - 2010-11-13 / 09:26:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!