min lile bror ELIAS(:

2010-11-07 / 15:15:02
min lile bror elias är lite konstig  när han är arj kastar han masa saker  ner han är glad leker han jete bra.elias är 3 år han är kangse utvekads skadad.her är en bild på han
/chandraleka
Kommentarer!
Ida säger:

Ja han är så sött din lillebror! Och världens bästa Elias tycker jag! Vi ska ta med datorn till Thailand så då kommer jag att kunna hålla koll på dig där ifrån! Det är så kul att läsa de du skriver. Kram på dig bästa kusin!

Kommenterat - 2010-11-08 / 20:14:15
Ida säger:

Hejsan kusin! Varför ha du inte skrivit på länge? Jag är i thailnad nu och hade sett fram emot att läsa din blogg. Vi har de jätte bra med bra väder och mycket bad (tänker på dig, du som gillar att bada). Hälsa alla att vi har det bra särskilt till din farmor( min mormor) Kram på dig

Kommenterat - 2010-11-11 / 11:00:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!