mit hem land(:

2010-11-22 / 20:44:42

mit riktiga land heter indien staden heter callkuta.i indien firar man divali istelet för halovin.min indiska mamma adoterade bort mej för hon hade inte råd att ha mej men do adopterade mamma åsa mej och pappa joke mej och jag kom hit til sverie jag har jete bra slekt me(:

/chandraleka
Kommentarer!
Ida säger:

JA, och jag är så glad att du kom till Sverige! -Och att du och jag är kusiner. Nu har vi precis kommit hem till Sverige vi sitter på arlanda och ska snart åka med flyget till Övik. Känns skönt att vara hemma samtidigt som man längtar tillbaka. Nu kanske det går att åka skriskor. Eller vad tror du?

Kram

Kommenterat - 2010-11-24 / 07:35:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!